Translate

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara

son moda haberlerini almak için mail adresinizi yazınız

9 Haziran 2010 Çarşamba

Rihanna

Tamam, Rihanna senin acaip hayranınım kabul ediyorum ama bu saçlar ne ? Rio'da verdiği konser Rihanna de kırmızı saçları ile sahneye çıkan Rihanna yine ve yeni bir tarz ile karşımızda.

Açıkcası çok da kötü durmuyor,
Rihanna siyah saçlar sanki daha güzel di ama böle de çok çekici .

Ben Rihanna hakkında bu sene bir çok haber yazdım ve her haberde 2010 senesinin onun altın yılı olacağını belirttim durdum, lakin oluyor da.

Rihanna daha çok göz
Rihanna önünde, daha çok takip ediliyor ve yeni bir stil ikonu olma yolunda da ilerliyor ; apolet modası onun sayesinde bu kadar trend olmuştur.





Rihanna    Rihanna     Rihanna     Rihanna        Rihanna      Rihanna     Rihanna



0 yorum:

Yorum Gönder