Translate

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara

son moda haberlerini almak için mail adresinizi yazınız

9 Haziran 2010 Çarşamba

batıklardan kurtulmanın en iyi yolu lazer epilasyon

ayşee

makine ile alıyorum bacaklarımı yaz mevsiminde.
bende de oluyo…şimdi o batıklarda çıksın ve kısalarda beraber uzasın die jilet kullandım…umarım daha beter bi iş yapmamışımdır:s
şimdi benimde kafama takıldı bak yaa….

merve
tatlım merhaba bende de oluyor fakat biraz kese ile gidiyor. sprey falan kullanmadım kızlardan deneyen olmuştur fikir verirler öptüüm :))


Merhaba ;

Kızlar bende de aynı sorun var batıklarımdan nefret ediyorum ve bende makina kullanıyorum.Geçen gün bana ağdacım lavanta sabununu tavsiye etti.Aldım ve kullandım banyado tüm vucuda uygulanıyor lifsiz sadece sabunla yıkamanız yeterli geliyor 2 kere kullanmama rağmen sonuç şuan için gayet başarılı batıklar kendiliğinden çıkıyor tabi bikaç kez uygulamak lazımmış.Deneyebilirsiniz:):)


Kalıcı sonuç için lazer epilasyon tavsiye ediyorum


Kızlar Merhaba! banyoda bacaklarınıza ponza taşı sürün.. Kıllar hemen çıkıyor

canım benim epilasyon aletiyle sürekli alınınca oluyor o sorun ağda yaptır istersen birde bacakalrını duşta peeling yap bi fırça al sürte sürte yıka ohhhhh misler gibi oluyor valla kolay gelsin bitanem öptüm :)


of bu benim de sorunum. bacaklarımı görseniz alt tarafın nerdeyse yarısı batık. ağda yapıldıktan sonra saatlerce uğraşıyorum hepsini elimle çıkarıp cımbızla temizliyorum. şu anda mesela bacaklarım o kadar uzun değil ama batıklar o kadar çok ki çıplak bacakla sokağa çıkamıyorum. ağdayla da aldıramıyorum çünkü çok kısalar. jilet yapmaya da kıyamıyorum ama mecburen öyle yapacam. havuza denize gitsem de biraz yansam belki bu kadar göze batmazlar. çözüm bulanlar lütfen beni de bilgilendirsinler bu benim başlı başına büyük bir problemim. kese falan her şeyi denedim olmuyor. garip bir şey var mesela bazen hiç batık olmuyor bazen de batıktan geçilmiyor. neye göre bu değişim çözemedim. ama şu bir gerçek ki şu anda bacağım batık dolu.
3

Kızlar benim bacaklarım artık batıktan görünmez hale gelmişti
.Etek giyemiyordum.
LAZER batıklar için harika bir yöntem pahalı diyorsanız da sadece 1 seans gitmeniz bile yeterli çünkü benim ilk seansta batıklarım resmen yok oldu.
bir de jilet yapmanızı ve hep aynı yöne dogru almanızı tavsiye ediyorum
sir ağda hem sıcak oldugu için derinizi pişiriyor bu da renk farkına sebep oluyor (bazı bölgelerde koltuk aldı gibi)hem de batıkların en büyük sebebi
umarım kurtulursunuz

fatma
kızlar aynı sorundan ben de muzdariptim.bi de beyaz tenliyim :( 2 yıl önce bu spreyler hakkında araştırma yapıp kullandım ama kullanması çok zor ya da bana çok zor geldi 49.50 tlye almıştım sallay hansen airbursh legs. gerçi buğday tenli bi arkadaşım kollarına bile yapmştı bronz görünmek için ve işe yaramıştı. ben hiç rahat edemedim o spreyle bi kere tam dağıtamıyodum hare hare kalmıştı tek renk değildi :P bide yazlık ayakkbı giymiştim bilek kısmım aykkabımı boyadı.gerçi havuzda denizde bile çıkmıyo diye satıyolar.

sonra bide coverderm diye bi markanın ürününü kullandım o da bi nevi fondoten güzel ama tuhaf bi yapısı var bacaklarım geriliyomuş hissediyodum onunla.bacaklarım nefes alamıycak kadar kalın bi dokuyla kaplanmış hissi veriyodu.

sonuç itibariyle batıklarımla yaşamayı öğrendim ama en etkilisi de ağdayla epilasyon yaptırmaya başlayınca oldu.ağdadan önce ve ağdadadn bi kaç saat sonra bol kese yapınca azaldı. şimdi çok az batıkla uğraşıyorum inanın epilasyondan sonra bende uğraşır durudum batıklarla hatta izler kaldı bacağımda minik ameliyatlarım sonucu :)

tecrübelerimi yazdım uzun oldu biraz.umarım yardımcı olabilmişimdir..


cnmcım sirden önce ponza ile sürtüyosun batıkların üzeriniii ve hepsi çıkıyolar bukadar basittt :))


bir de böyle bi yazı buldum okuyunuz efendim ;)

Teninize özel makyaj ürünleri

Sally Hansen Air Brush Legs:
Bacaklardaki çil, varis, kılcal damar, kıl kökleri ve diğer lekeleri kapatmak üzere formüle edilmiş sprey şeklinde bir ürün. Uygulamak için önce şişe iyice çalkalanıyor ve bir miktar avuç içine ya da bacaklara yaklaşık 20 cm. uzaklıktan sıkılıyor. Sonra iyice ve eşit olarak yayılıyor. Giyinmeden önce, kuruması için dört dakika beklenmesi gerek. Air Brush’un dört farklı tonu, simli olanları var ve duş sırasında sabun ve duş süngeriyle kolaylıkla çıkıyor.

Coverderm Vücut Fondöteni:
Coverderm’in su geçirmeyen vücuda ve bacaklara özel fondöteni, bacaklarınızdaki, lekeleri, ince damarları ve çatlak izlerini kapatmak için ideal. Bu ürünün dokuz farklı tonu var ve eczanelerde bulunabiliyor.

Spraysun bronzlaştırıcı sprey:
Ceviz yağından üretilen Spraysun ile anında kalıcı ve sağlıklı bronzluğa kavuşmak mümkün. Spraysun’ın en önemli özelliği anında bronzluk sağlaması. Ürünün içeriğindeki DHA şekerleri ciltteki proteinlerle birleştiğinde bronzlaşmayı sağlarken, besleyici ve nemlendirici özelliğe sahip A, C ve E vitaminleri de cilde pürüzsüz ve parlak bir görünüm kazandırıyor.

Shiseido Advanced Energy Body Luminizing Lotion:
Shiseido’nun bu özel vücut ürünü, sürüldüğü andan itibaren ışık saçan parlaklıkta bir ten yaratıyor. Cilde nem veren ürünün bir özelliği de çilleri, lekeleri ve çatlak gibi izleri kapatarak daha az görünür hale gelmelerini sağlaması.

Sephora Body Golden Sparkle Oil:
Üzüm ve ayçekirdeği yağı kullanılarak üretilen yağın içerisinde bol miktarda altın rengi payet bulunuyor. Top formundaki ilginç şişesini iyice çalkalamanız, payetler ve yağ birbirine iyice karıştıktan sonra kollarınıza, dekolte bölgenize ve bacaklarınıza sürmeniz işlemi tamamlamanız için yeterli.



kızlar bende epilasyon yaptırdım ve tamamen kurtuldum ama daha önce bu konu ile alakalı doktora gittiğimde PFB VANISH adlı jeli önerdi fiyatı biraz pahalı gelebilir ama o dönem inanılmaz memnun kaldım epilasyona gidemeyen arkadaşlar için öneririm pişman olmazsınız.

cerencim fiyatları hakkındada bılgı verebılırmısınn ben sadce sally hansenı kullandım onun dısında denemedım ama?


lazer lazer lazer diyorum başkada birşey demiyorum :) bacaklarıma yaptırmadım ama yaptıran kişilerde gördüğüm şey mükemmeldi bebek gibi ne batık kalıyor ne bişey ben koltuk altıma yaptırdım ve çok memnunum bu kış diğer yerlere de başlycam :) bence kremle falan olcak birşey değil bazen bendede oluyor ve kime sölediysem lazer epilasyon diyorlar

Ponza taşı, losyon, kese, sabunlar kullandığım hiç birşey batıklarımı geçirmedi.Bacaklarımın her tarafı leke içindeydi ve kesinlikle etek giyemiyordum.Arkadaşlar kesin çözüm lazer, bence para biriktirip lazere gidin.Artık böyle vir sorunum yok.


ben bengüye katılıyorum benımde aynen oyleydı ve lazer kökten çözüm oldu benım için kolay gelsin..


kızlar istnbul da en iyi lazer narde yapılıyor acaba, hastanede daha sağlıklı olmazmı?


kızlar aynı sorun bende de var ponza tasını denedım daha once bnm bacaklarım asırı beyaz kıpkırmızı yara oldu daha beter bı durum yanii o yüzden tavsiye etmiorum.. lavanta sabununu bende bı denıcemm.. umarım ii bı sonuc alırım


batıklardan kurtulmanın en iyi yolu lazer epilasyon


tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederm :) bir de deniz tuzu iyi geliyormuş batık ve lekeleri için acaba arnızda deneyen var mı


canım benim bacaklarımda batıktan görünmez haldeydi..kısa hiçbirşey giyemedim 1 yaz doktora gittim kesin çözüm laser dedi yaptırdım..ALLAHa şükür kurtuldum sanki hiç olmamışlar gibi

2 ay öncesine kadar bu konuyla ilgili danısmadığım konusmadığım insan kalmadı.sonra pfb vanish kullanmaya basladım şuanda daha iyi en azından kılları tek tek çıkarmaya çalısmıyorum .kendileri yönünü bulup çıkıyorlar:):)

elifcim ben de netten buldum o ürünleri. nette araştırınca fiyatları var biçoğunun. yakınında bi çok eczanede de bulabilirsin..

epilatörlerle alındığında oluyo arkadaşlar en iyisi ağda yapmak batık diye bişey kalmıyo batıklar da arkadaşların söylediği gibi uzun süre kese yapmak hem deri de yenilenio


arkadaşlar lazer epilasyonla ilgili sorularınız olmuş bende heryere güvenemediğim icin hastane tercih ettim avrupa yakasında oturanlar icin özel okmeydanı hastanesini öneririm benm bel bölgemde vardı 4 defa gittim subattan beri nerdeyse hic cıkmıo ve fiyatıda cok uygun 1. gidisimde 50 tl verdim 2.de kontroldü vermedim 3.de yine 50 tl 4.de yine kontrol yani 4 aylık temizlik 100 tl nelere vermiyoruz ve ben cok memnunum ilgilenenlere mutlaka tavisye ediyorum..

0 yorum:

Yorum Gönder