Translate

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara

son moda haberlerini almak için mail adresinizi yazınız

10 Haziran 2010 Perşembe

sevgimin ışığıdır

Çoğu şeyi anlatsa da bu mağrur duruşum , başkalarına inat sevgisi dışarıya taşanlardan olmadım ben . İçimde de saklamadım aslında. Nefes aldım , yaşadım . Sebedi odur. Onu sevdiğime delildir suya olan ihtiyacım .
Yakarken içimi böylece , küçücük ağzımdan süzülecek bir kaç damla hangi yangını söndürebilir ki ? Ne çare olabilir o yanımda yokken geçen anlara ve kim kalbimde böyle bir ritim bozukluğu yaratır onun gibi ?
...Hiçkimse ...
Yürüyüşüme de sebep olan odur.
Çünkü bilirim attığım her adım ona giden yoldur .
Gerek Ankara yolunda gerek İstanbul semalarında ona olan sevgimin ışığıdır yıldızlar.
...ve şahittir tüm dünya ben onu çok seviyorum .

Bana bu satırları yazdıran edebi ruhumu besleyen hayat ışığımdır o .
Her hücrem onun sevgisi ile dolu .
Seni sevmekten asla vazgeçmeyeceğim.!

0 yorum:

Yorum Gönder