Translate

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara

son moda haberlerini almak için mail adresinizi yazınız

9 Haziran 2010 Çarşamba

Bershka

Her mevsim geçişinde bu sezon ayakkabı almayacağım desemde yine kendime engel olamadım. Mayıs ayından bu zamana kadar aldığım yeni ayakkabılarımı ve bilekliklerimi paylaşmak istedim.
Eminimki hepimiz ayakkabı konusunda doyumsusuz.:)))



Bershka gri 89 TL
Bershka pembe 89 TL
Şeker Pembe GG’den 89 TL (Muhteşem bir ayakkabı ve çok rahat ben çok seviyorum kalpleri çıkabiliyor:))
Hotiç JL 189 TL
Koton Zımbalı Sandelet 64 TL
Leopar Alçak topuk
Leopar Yüksek topuk Bir gece için almıştım ama rahat bunu daha çok giydim.İkisine birden 175 TL verdim.
MNG mor Outlet 30 TL iyiki almışım.
Tally Weijl 89 TL
Zara Kot Ayakkabı GG 60 TL
Zara Haki 49 TL

Bileklikler
Bershka, Tally Weijl, MNG, Assortie, Accessories, Forewer New

0 yorum:

Yorum Gönder